Skip to content
Αρχική
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΧΑΡΤΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ
  • ΔΙΚΤΥΟ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ
    • IP MPLS ΔΙΚΤΥΟ
    • AAE-1 ΔΙΚΤΥΟ
    • ΑΛΛΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ
  • ΛΥΣΕΙΣ
    • ΛΥΣΕΙΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
    • ΛΥΣΕΙΣ ΦΩΝΗΣ
    • ΛΥΣΕΙΣ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ
    • ΛΥΣΕΙΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
BACK
SOCIAL
Ε

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ
ΕΤΑΙΡΙΚΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ

Ο Όμιλος OTE έχει υιοθετήσει και εφαρμόζει στο σύνολο των λειτουργιών του και στις σχέσεις του με τρίτους τις αρχές του Οικουμενικού Συμφώνου του Ο.Η.Ε. για τα ανθρώπινα δικαιώματα, τα πρότυπα εργασίας, το περιβάλλον και την καταπολέμηση της διαφθοράς.

Στο πλαίσιο αυτό, έχουμε καθιερώσει το Σύστημα Κανονιστικής Συμμόρφωσης, βάσει του οποίου αναπτύχθηκε το Πρόγραμμα Κανονιστικής Συμμόρφωσης. Το Πρόγραμμα προάγει την ηθική συμπεριφορά και την ακεραιότητα σε όλα τα επίπεδα μέσα στον Όμιλο, μέσα από την υιοθέτηση μηχανισμών ελέγχου και διεθνών καλών πρακτικών.

Η αποτελεσματική εφαρμογή του Συστήματος Κανονιστικής Συμμόρφωσης διασφαλίζει τη διατήρηση της καλής εικόνας και φήμης των εταιρειών του Ομίλου, συμβάλλοντας στην εδραίωση της ισχυρής τους θέσης στην αγορά και ενισχύοντας τις σχέσεις εμπιστοσύνης και διαφάνειας με τους πελάτες, τους προμηθευτές και συνεργάτες, τους εργαζομένους και τους μετόχους.

Ως μέλη του Ομίλου ΟΤΕ, η ηθική συμπεριφορά, η ακεραιότητα και η καταπολέμηση της διαφθοράς είναι υπόθεση και ευθύνη όλων μας.

 

Mιχάλης Τσαμάζ - Πρόεδρος ΔΣ & Δ/νων Σύμβουλος Ομίλου ΟΤΕ       

Άρης Δημητριάδης - Executive Director Κανονιστικής Συμμόρφωσης, Διαχείρισης Εταιρικών Κινδύνων & Ασφάλισης Ομίλου ΟΤΕ

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

Η συμμόρφωση με τη νομοθεσία, τον Κώδικα Δεοντολογίας Ομίλου ΟΤΕ και τις εσωτερικές πολιτικές είναι πολύ σημαντική για μας.

Η διασφάλιση της Κανονιστικής Συμμόρφωσης αποτελεί προτεραιότητα του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας. Η Κανονιστική Συμμόρφωση αντιπροσωπεύει μια ξεκάθαρη δέσμευση στις αρχές της ακεραιότητας, της διαφάνειας, της δικαιοσύνης, του επαγγελματισμού, του ομαδικού πνεύματος και του σεβασμού στους κανόνες, αρχές οι οποίες είναι απαραίτητο να διέπουν τη λειτουργία του Ομίλου.

Για τον σκοπό αυτό, η Διοίκηση έχει καθιερώσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Κανονιστικής Συμμόρφωσης (το Σύστημα), το οποίο αφορά στη συμμόρφωση όλων (εργαζομένων και διοίκησης) με την ισχύουσα νομοθεσία, με τον Κώδικα Δεοντολογίας και με τις εσωτερικές πολιτικές, με σκοπό την αποφυγή κινδύνων και άλλων νομικών συνεπειών για τον Όμιλο και τους εργαζόμενους. Με τον τρόπο αυτό, όλοι ωφελούνται: ο ίδιος ο Όμιλος, οι εργαζόμενοι, οι πελάτες και οι προμηθευτές της OTEGLOBE.

Η αποτελεσματικότητα του Συστήματος βασίζεται στη δέσμευση και στην υποστήριξη διοίκησης και εργαζομένων.

 

Κύριοι άξονες του Συστήματος Διαχείρισης Κανονιστικής Συμμόρφωσης:

Η πρόληψη της παραβατικής συμπεριφοράς και παράλληλα η τήρηση των πολιτικών που προβλέπονται στο εν λόγω σύστημα. Με τον τρόπο αυτό προστατεύεται τόσο Όμιλος ΟΤΕ όσο και οι εργαζόμενοι από νομικές συνέπειες λόγω παραβατικής συμπεριφοράς, ενώ μειώνεται η πιθανότητα εμφάνισης κινδύνων σχετικών με τη φήμη και τη δημόσια εικόνα του Ομίλου. Η πρόληψη επιτυγχάνεται ιδίως με:

  • Την εκπαίδευση των εργαζομένων για τους κινδύνους που ενέχει τυχόν παράβαση βασικών κανόνων, όπως αυτών περί διαφθοράς, απάτης, κακής χρήσης προσωπικών δεδομένων, αλλοίωσης των οικονομικών καταστάσεων, διαρροής εμπιστευτικών επαγγελματικών πληροφοριών κλπ.
  • Τα κανάλια επικοινωνίας που έχουν αναπτυχθεί με τους εργαζόμενους, προκειμένου αυτοί να θέτουν ερωτήματα σχετικά με την εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας και των Πολιτικών, σε περίπτωση που δεν είναι βέβαιοι για τον τρόπο χειρισμού ζητημάτων που προκύπτουν κατά την καθημερινή εργασία τους.

Ο εντοπισμός περιστατικών παραβατικής συμπεριφοράς και η ανταπόκριση σε αυτά. Με σκοπό να υπάρχει δυνατότητα αναφοράς τυχόν περιστατικών παραβίασης των Πολιτικών, των κανονισμών και της ισχύουσας νομοθεσίας, η Εταιρία καθιέρωσε τα σχετικά κανάλια επικοινωνίας.
 

Λειτουργία του Συστήματος

Για την υλοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Κανονιστικής Συμμόρφωσης στις εταιρείες του Ομίλου ΟΤΕ, έχουν οριστεί  Υπεύθυνοι Κανονιστικής Συμμόρφωσης στις θυγατρικές εταιρείες.

 

Διαχείριση Θεμάτων Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

Επίσης η Εταιρεία έχει ορίσει, σε εταιρικό επίπεδο,  υπεύθυνο Officer για τη διαχείριση των θεμάτων Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, στον οποίο, μαζί με τα άλλα αρμόδια στελέχη στις εταιρείες του Ομίλου, απευθύνονται τα σχετικά εσωτερικά ή εξωτερικά ερωτήματα και οι σχετικές καταγγελίες.

Η Εταιρεία διακηρύσσει ότι συμμορφώνεται με τους ισχύοντες νόμους και επιδιώκει να συμμορφώνεται, επίσης, με τα διεθνή πρότυπα, προκειμένου να μην παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα και, για το λόγο αυτό, έχει υιοθετήσει και εφαρμόζει τον «Κώδικα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων & Κοινωνικών Αρχών».

Στο πλαίσιο της εφαρμογής του Συστήματος Διαχείρισης Κανονιστικής Συμμόρφωσης, ενδεικτικά και οι κάτωθι Κώδικες και Πολιτικές:

  • Κώδικας Δεοντολογίας Ομίλου ΟΤΕ
  • Πολιτική περί Αποφυγής της Διαφθοράς και άλλων Συγκρούσεων Συμφερόντων Ομίλου ΟΤΕ
  • Κώδικας Δεοντολογίας για τα Ανώτερα Στελέχη Οικονομικών Υπηρεσιών
  • Δεσμευτικοί Κανόνες Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
  • Πολιτική περί Μη Κατάχρησης Προνομιακών Πληροφοριών Ομίλου ΟΤΕ
  • Πολιτική Ομίλου ΟΤΕ για τη Συμμόρφωση με το Δίκαιο του Ελεύθερου Ανταγωνισμού
  • Πολιτική περί Δωρεών Ομίλου ΟΤΕ
  • Πολιτική περί Χορηγιών Ομίλου ΟΤΕ
  • Πολιτική περί Αποδοχής & Προσφοράς Ωφελημάτων Ομίλου ΟΤΕ
  • Πολιτική Εξακρίβωσης Οικονομικής Απάτης Ομίλου ΟΤΕ
  • Πολιτική Διοργάνωσης Εταιρικών Εκδηλώσεων Ομίλου ΟΤΕ
  • Πολιτική για την Αποτροπή Σεξουαλικής Παρενόχλησης εντός του Ομίλου ΟΤΕ
  • Πολιτική για τις Εργασιακές Σχέσεις Εντός του Ομίλου ΟΤΕ

 

Περιστατικά Παραβατικής Συμπεριφοράς

Μπορείτε να αναφέρετε περιστατικά που αφορούν παραβίαση των εταιρικών Πολιτικών και Διαδικασιών καθώς και της ισχύουσας νομοθεσίας (π.χ. απάτη, διαφθορά, κλοπή, υπεξαίρεση, ξέπλυμα χρήματος, παραποίηση λογιστικών εγγράφων και οικονομικών καταστάσεων, παράλειψη συμμόρφωσης με τον Κώδικα Δεοντολογίας ή/και τις Πολιτικές του Ομίλου ΟΤΕ, ζητήματα που αφορούν σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και γενικότερα οποιαδήποτε πράξη ή παράλειψη μπορεί να επιφέρει ηθική ή υλική ζημία στις Εταιρίες του Ομίλου ΟΤΕ) χρησιμοποιώντας τα κατωτέρω κανάλια επικοινωνίας:

  • E-mail: whistleblowing@oteglobe.gr  ή tellmecompliance@oteglobe.gr
  • Τηλ.: 210 8762636   (Δευτέρα έως Παρασκευή: 10 πμ έως 5μμ)
  • Fax: 210 8762600
  • Ταχυδρομικά υπόψη: OTEGLOBE A.E.
    Γραφείο Κανονιστικής Συμμόρφωσης: Αγησίλαου 6-8, TK 15123, Μαρούσι

Οι εργαζόμενοι ή τρίτα μέρη που αναφέρουν περιστατικά παραβατικής συμπεριφοράς καθώς και οι εργαζόμενοι ή τρίτα μέρη που τυχόν περιλαμβάνονται στις ανωτέρω αναφορές έχουν δικαίωμα πρόσβασης, ενημέρωσης, αντίρρησης και διόρθωσης των προσωπικών τους στοιχείων καθώς και να ζητήσουν οποτεδήποτε και χωρίς επιβάρυνση τη διαγραφή των στοιχείων που χορήγησαν κατά τους όρους του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (Ε.Ε. 679/2016–GDPR).

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΚΙΝΔΥΝΩΝ

Η OTEGLOBE έχει αναπτύξει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Εταιρικών Κινδύνων, το οποίο υποστηρίζει τη Διοίκηση στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων με τον εντοπισμό, την αξιολόγηση, την επικοινωνία και την αντιμετώπιση των εταιρικών κινδύνων.

Στο πλαίσιο αυτό, το Σύστημα Διαχείρισης Εταιρικών Κινδύνων καθορίζει τη στρατηγική για την παρακολούθηση, ανταπόκριση και διαχείριση των εταιρικών κινδύνων, έτσι ώστε να:

  • Διασφαλίζεται ότι οι υφιστάμενοι κίνδυνοι της Εταιρίας συστηματικά εντοπίζονται, αναλύονται και αξιολογούνται και, οι πληροφορίες που σχετίζονται με τους κινδύνους και τις αντίστοιχες ευκαιρίες, κοινοποιούνται εγκαίρως στα αρμόδια όργανα λήψης αποφάσεων.
  • Καταγράφεται η ανταπόκριση της Εταιρίας στους αναγνωρισμένους κινδύνους και αξιολογούνται εναλλακτικές επιλογές (όπως μεταφορά των κινδύνων σε τρίτους φορείς, π.χ. ασφαλιστικές εταιρείες).
  • Καθιερώνονται κατώτατα όρια ανοχής (thresholds) για κάθε επίπεδο αξιολόγησης κινδύνων. Σε περίπτωση υπέρβασης των ορίων αυτών, πραγματοποιούνται σχετικές αναφορές.
  • Ακολουθείται κοινή μεθοδολογία σε όλο τον Όμιλο ΟΤΕ, για την αναγνώριση, αξιολόγηση και αντιμετώπιση των εταιρικών κινδύνων.

 

Μεθοδολογία
 
Στην Εταιρία, η Αξιολόγηση Κινδύνων (Risk Assessment) αποτελεί μία δομημένη διεργασία όσον αφορά την αναγνώριση, ανάλυση, αποτίμηση και την αντιμετώπιση των επιχειρηματικών κινδύνων, με στόχο τη λήψη βέλτιστων αποφάσεων από τα αρμόδια όργανα της Εταιρείας για τη διαχείριση και αντιμετώπισή τους και την παρακολούθηση υλοποίησης των σχετικών μέτρων.

Για τον σκοπό αυτό, χρησιμοποιείται μία κοινή μεθοδολογία Αξιολόγησης Κινδύνων σε όλες τις επιχειρησιακές μονάδες με βάση καθολικά κριτήρια εκτίμησης και αξιολόγησης, έτσι ώστε να υπάρχει ένας ενιαίος τρόπος διαχείρισης των εταιρικών κινδύνων σε όλο τον Όμιλο ΟΤΕ, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου
ISO 31000 και την ενιαία μεθοδολογία Διαχείρισης Εταιρικών Κινδύνων του Ομίλου.

 

Λειτουργία του Συστήματος

Για την υλοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Εταιρικών Κινδύνων, έχουν ορισθεί, στις θυγατρικές εταιρείες του Ομίλου, Υπεύθυνοι Διαχείρισης Κινδύνων. Τα καθήκοντά του περιλαμβάνουν την αναφορά και παρακολούθηση των κινδύνων, τηρώντας τη μεθοδολογία Διαχείρισης Εταιρικών Κινδύνων Ομίλου ΟΤΕ.

Στο πλαίσιο εφαρμογής του Συστήματος Διαχείρισης Εταιρικών Κινδύνων, ισχύει η ακόλουθη Πολιτική:

  • Πολιτική Διαχείρισης Εταιρικών Κινδύνων και Ασφάλισης Ομίλου ΟΤΕ

Η πολιτική αυτή περιγράφει τις τρέχουσες απαιτήσεις διαχείρισης εταιρικών κινδύνων και ασφάλισης του Ομίλου OTE και τις σχετικές αρμοδιότητες.

Home

  • Οροι Χρήσης
  • Προστασία Δεδομένων
  • Διαχείριση Cookies
  • English
  • Greek